Canim agustos ayinda kimyasal gebelik yasadim ben de. Testim silik çıkmıştı sonra test yaptim pozitifti 2 gun sonra yaptim yukseldi degerim ama yeteri kadar değildi sanirim. Adetim 10 gun gecmisti yani hamile oldugumu da öğrenmiştim bir gun baktım kahverengi akintim olmus yerlesme kanamasi dedim sonra yavas yavas kirmizi kana donustu derken bildigin regl olmaya basladim. Yani reglinin baslamis olmasi lazim kimyasal gebelik icin.