merve21_ Duamucizem ben de öyle canım her sabah baş ağrısıyla kalkıyorum korkma canım bazen hareket hissetmediğimiz günler oluyor oda daha küçük olduğu için ilerleyen günlerde daha çok hissedersin bende tekim evde ama bebeğimi göbeğimi severek günler geçiyor
ebebegm Duamucizem bendede oluyor baş ağrısı. kahve içince geçiyor psikolojik mi bilmiyorum. akşama kadar ağrıdı bugün
Ececik07 Duamucizem Ondan olma ihtimali yüksek cnm yan etkisi kan sulandırıcı olunca damarlar da basınç yapıyor ben coraspini kestim geçti kurtuldum yoksa parol falan geçirmedi kaç tane içiyordum gün içinde.