Civcivim_34 Duamucizem inş canım bana öyle dedi 13 erkek dedi kesin dedi hem de 16 da gitmiştim yine yine erkek değişmez dedi bi daha ki kontrol kaçıncı haftada sizin beni 22 de detaylı ultrason için çağırdı daha çok var ya
Civcivim_34 Duamucizem kontrol süresi uzun oldu mu insan merak ediyor ya ben özele gidiyorum normalde Ocak 3 de devlete gidim bari dedim 20 sin de özele giderim ultrason için
Duamucizem Civcivim_34 bende özele gidiyorum inan iki haftayı geçince telaş basıyor beni galiba biz hareketleri tam hissedene kadar böyle devam edecez detaylimi üniversiteden aldım ben randevusunu 13 de oda bakalım ıns herşey yolunda olur cmm
AysenurSarenur @Duamucizem benimde sık sık başım ağrır hatta o ağrı enseden gelir bana genelde açlıktan ya da caysizliktan oluyo ben çok çay içerdim şimdi çok içemiyorum vücut çaya da alisiyo o da baş ağrısına sebep olabiliyo aklına kötü şeyler getirme sakın 😊
Duamucizem AysenurSarenur daha iyiyim sikur gozum acildi buz koydum enseme iyi geldi enseden girince ağrı tansiyondan korktum
Duamucizem deletedmom815 daha iyiyim çok şükür buz koydum enseme soda içtim limon skip gözüm açıldı biraz el ayak şişmem yok öle bulanık gorme baş dönemdi falan yok sadece agrinolunca kulağımda çınlama oluyor sanki