Haticesultan sumosgoksu bence var canim yarin kesin kan ver zaten çıkıcam. muhtemelen yeni o yuzden bu kadar silik. Benim de ilk kızım da böyleydi. Rabbim hayırlısını versin:)
bilaloguzunannesi sumosgoksu çok az bir çizgi var çok yeni bence biraz daha beklemelisiniz hayırlı uğurlu olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Melike3777 sumosgoksu kuzum dıkkatlı bakılınca gözüküyor inşallah hamilesindir 🤲en iyi sonucu kanda alırsın kan ver ıstersen kuzum
Melike3777 sumosgoksu benide haberdar et inşallah vardır kuzum benim testım senınkının bi tık belirginiydi değerim 100 lerdeydi şuan 12 haftalığım Rabbim istiyen herkese içinde sana da o güzel duyguyu yaşatsın 🤲
Melike3777 sumosgoksu inşallah kuzum gönlünce olur sıkıntı stres yapma yarına kadar iyi şeyler düşün ☺️👼
Deryaaa27 Ya çift çizgi bende görüyorum ama cok silik inşallah vardır biraz daha bekle bence kan testi yaptır canım hayırlısı olsun
Melike3777 Deryaaa27 ayın 28 inde ilk kanımı aldırmıştım 2. Kanımıda diğer ayın 2 sinde aldırdığımda keseyi o gün görmüştük değerim benim biraz fazla artıyordu kuzum adetimden 5 6 gün sonra ya denk geliyordu kesenin görüldüğü gün