Tusubasa ben de rennie şurup kullanıyorum. Bazı günler fayda ediyor bazı günlerde de yanıp kavruluyorum. Ben de 32 haftalığım şükür. Ama bu mide yanması beni de öldürüyor mide bulantısına kadar gidiyor dediğin gibi. 22. haftaya kadar kustum sonrasında da hep mide yanması oldu. En büyük dileğim vakitlice bebeğimi sağlıklıca kucağıma almak. İnşallah kucağımıza aldığımızda bunların hepsini unutacağız 🤲