Tusubasa İyi akşamlar arkadaşlar 33. Haftamdayim ve mide yanmam artti ne ilaç ne başka birşey fayda etmiyor 😭 bide mide yanmasıyla gelen kusmam var 🤦 bunlari yaşayaniniz var mi 😭
DBsvn Tusubasa ben yaşamıştım doğumdan önceki bir iki hafta el yapımı bir tatlı kaşığı elma sirkesini bir fincan suya katıp içiyordum baya iyi geliyordu ama sizde yarar mı bilmem tavsiye ederim
Ozqe_tolqa Tusubasa ben yaşamadım ama yengem yaşamıştı son haftalarında bebegin saçlı olmasından kaynaklanıyor diye biliyorum canm.mide yanmasını 😌
3birden Tusubasa Bir bardak suyu bir çay kaşığı yemek sodası birebir iyi gelio🤗🤗 hiç bir zararıda yok dr söyledi ben öle yapıyorum birebir
Alparslnbuss Tusubasa 6. Haftadan doğum yapana kadar yandı alev alevdi midem yemek borun kesip atasım geliyordu. Yeşil elma maden suyu içerdim bir de gaviscon fazla baharat acı ekli de yeme şuan
Tusubasa DBsvn deneyeceğim canim işe yarar mi yaramaz mi bilmiyorum çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🙏
Eda1985 samettugce41 evet benim midem 18 haftada erkenden yanmaya başladı.simdi 31 .haftadayım kilo aldıkca dahada arttı.doktor ilaç felan verdi ama kısa vadeli oluyor.ama soğuk sütten bikac yudum içince gerçekten faydasını gördüm.simdi küçük paket sütlerden yanımda taşıyorum.özellikle geceleri çok iyi oluyoŕ
Tusubasa Ozqe_tolqa valla bilmiyorum ama saçin çocuğu var olarak doğacak sanirsam 😂 başka bir ihtimal gelmiyor aklima 🤭
Tusubasa Eda1985 bende reflü vardi hamilelikte had safhaya çıktı hep süt içiyordum yaa hamilelik öncesindede sanirim artik iş yapmiyor bende 🤦
Tusubasa Alparslnbuss yemek yiyemiyorum kiii sadece bir tek çorba içebiliyorum. Tuzsuz baharatsiz yiyorum :'( en çok kusma beni mahvediyor benii hamileliğimin ilk ayina döndüm gibi hissediyorum yaa :'(
Alparslnbuss Tusubasa doğurdur canım anlarım bende reflü de vardi hamilelikte arttı. Bulantı kusma 3 ü zor gerçekten. Birde soğuk süt dene. Bana hiçbir şey fayda etmiyordu. Sadece sakız çiğniyordum sürekli.