Semooshh Sulebrk baya esnek yapısı ben büyük beden almıştım 2 beden zaten. Paketin üzerinde kilo aralığı yazıyor 80kiloydım bben
Tazeanne0134 Sulebrk senin mi ay bende çok istiyorum normal doğum inşallah inşallah Rabbim sağlıkla nasip etsin canım bugüne kadar hep normal doğum göründü inşallah da normal olur diye dua ediyorum sağlıkla
mavis-love Semooshh dar olduğu takdirde yanlardan yortılırmıki acaba ben 66 kiloyum şuan orta boyunu aldım ama 3 ay var doğumuma büyük alırsam baya bol olur diye orta aldım ama şimdide yortılırmı dar olursa diye düşündüm esnekliği nasıl
Nurr Ytelmas ben sezeryan oldum canım ilk baslarda bunlar iyi oluyor sonra uzun gece pedlerini kullandım
Semooshh mavis-love baya esnek yırtılıcağını sanmam elde esnetip öyle giyiyodum ben giysrkende yırtılmamış olur 👍🏻
Kubuuu1 Sulebrk ben depend alacaktım ama hastane hemşire hava almadığı için hijyen açısından külot yerine ped almamı önerdi
Evinanne Sulebrk evet canım suyum geldi hastanede hasta bezleri gibi bezden taktılar ama hiç rahat değildi direk depend taktım sızdırmıyor bile çok kullanışlıydı 😌
nursan1 Ftma_izmr aynen öyle ben 33 haftalığım artık alayım eksiklerimi tamamlıyayım diyip aldım mecbur🤷🏻♀️
Susu91 Ben de külot bezlerden almak istiyorum, şunu merak ediyorum daha sonrasında normal pedler yeterli gelir mi? Onlardan kullansak olur mu? Hamile kaldığım zaman elimde bir sürü ped kaldı çünkü onları kullanmak istiyorum 😄bilenler cevaplarsa iyi olur 😉
denden Susu91 14 gün önce normal doğum yaptım. 10 gün kadar depend kullandım. şu anda orkid gece kullanıyorum. Kanamam eskisine göre azaldı. Herkesin farklı oluyor ☺️
Hacer92 Benim sezeryan olan arkadaşım baby me nin emici pedini önerdi dikişleri olduğu için dependi giymesi zor olmuş .Normal yapan arkadaş depend önerdi.Bende 38+4 üm ikisini de aldım son anda nolur nolmaz diye ilk günler dependi bitirir diğerine geçerim rahat olur diye düşündüm .