1paket almıştım normal doğum yaptım kanamam çok oldu, ve çoook kullanışlı eve geldim bitti gene aldım, kilot gitmene gerek kalmıyor emicilipi güzel pedle uğraşmaktan bin kat daha iyi. Sık wc gidildiği için, ped tutmuyor ve ben dikişli olduğum için, eğil, kalk düzeltle uğraşmak istemedim. 2 kerede altıma ettim, 😂 Bi kere hastanede eşimle kaynanam bebeği kontrole götürdü tek kaldım gidene kadar kaçtı. Bide ilk, eve geldiğimde bebeğim, hiç durmuyordu, sütüm, yoktu çok uğraştım kucağımda evde dört dönüyordum wc gidemedim altıma kaçırdım gene onu, bile tuttu depend düşün, yani bunu niye anlattım, bilmiyorum, ama depend al sen 😁