Deletedmom0093 öncelikle geçmiş olsun. Bende geçen sene bu zaman gibi kürtaj oldum. Adetimi kürtajdan sonra 20 gün kadar sonra gördüm. İkinci adetimi bekledim düzenli mi diye düzenli oldu çok şükür genel kontrol için doktora gittim. Önerisi 6 ay beklememdi sıkıntı görmemesine rağmen. Bende hem daha yeni kürtaj oldum fiziki olarak hemde zorlu bir süreçti psikolojik olarak hazır olmayı tercih ettim. 6 ayın sonunda düşündüğüm anda hamile kaldım çok şükür. Kafana takma çok korktum seni çok iyi anlıyorum. Önce kalamama korkusu kalınca aynı şeyleri yaşama korkusu sarıyor insanı. Şimdi 33 haftalık olduk kızımı bekliyorum🐣 her hangi bir ilaç falan kullanmadım bu gebelikte test yaptırmadım çok şükür herşey yolunda gitti. darısı sana olsun inşallah 🤲🏻