Merhaba ben geç düşük yaptım ardından kürtaj oldum iki buçuk ay oldu 3 ay korun dedi doktorum ama 1 ay korunduktan sonra denemeye başladık şuan 1 haftadır gecikiyorum ama test negatif çıktı böyle olup hamile olan var mı lütfen yardımcı olur musunuz🙏 Diğer gebeliğimde geç döllenme olmuştu acaba geç döllenme olabilir mi??
Post açtım ama cevaplayan olmadı kusura bakmayın arkadaşlar😊🙏