tazee_annee Kifayet bende seninle aynı haftadayken öyleydim canm hatta bir gece ağlayacaktım oturdum öyle uyuyamamıştım ama sonra oğlum yine koşturmaya başladı korkma
Kifayet Asd92 inşallah öyledir canım ya daha doktor kontrolüme var ama merak ettiğimden Pazartesi gitmeyi düşünüyorum
Semak Kifayet yok hayır her bebek aynı hareketlilikte olcak diye bişey yok ilk bebegim çok hareketliydii şimdiki 2. Gebeligimde daha cok hisetmem gerekirken hiç hisetmiyorum çok az hisediyorum ☺️