Mervazz bende seviniyordum ama doğuma kadar 4 olma ihtimali var.Kilo sınırını aştığı için normal doğuma odaklı giderken birden tarih değişti sezeryana döndük.Herşey bi anda değişiverdi.Tek tesellim sağlıklı olarak kucağıma alıyım baska bişey istemiyorum😊Planlar değişince kaygılarda artıyomuş hayırlısı olsun sağlık olsun diyelm artık🙂