Merhabalar😊Bizimde 5şubat gözüküyor tam 34 haftalığım ve şu anda karnım taş gibi🙄Uyku düzenim o kadar bozuldu ki 3bucuktan aşağı uyuyamıyorum.Burda sizi görüp yanlız hissetmediğimi bilmek çok güzel.Daha çok yeniyim forumda.Herkese rahat geceler diliyorum😇