Ben de 15 haftalığım, oğlum olacak inşallah 🥰 Başlarda senin gibi rahattım sonra 8-9. haftalarda mide rahatsızlıkları, bulantı, kusmalar başladı hala da devam ediyor. Arasıra bel ağrısı, kasık ağrısı da var ama bebişlerimizin canı sağolsun 😊 Karnım şimdiden fark edilir derecede büyüdü, bi kat merdiven çıksam nefesim kesiliyor. Belki bunlar için daha erken ama bende durumlar böyle.. Herkesin hamileliği farklı geçiyor, yapacak bi şey yok.. İnşallah güzel, rahat bi hamilelik geçiririz hep beraber 🐣