8 haftalık olduk ne bi mide bulantısı var ne kusma ne de aşerme 1 hafta öncesine kadar kasık ağrılarım olurdu artık onlarda geçti şimdi zorun ne işte ne güzel rahat geçiyor diyenler olabilir ama bi belirtiyle hissetmek istiyorum artık benim gibi olan var mı? yada bu haftalarda normal mi böyle olması erken mi daha bunlar için