Baklava Gzmbzks Bende haziran anasi olucam ama buyuk ihtimalle hazirana birakmazlar mayisi cikarirsa iyi. Sezeryan dikislerimde sıkıntı olmazsa hazirani beklerizi ins. Siz cinsiyet ogrendiniz mi
Furkanpervin Gzmbzks bende haziran annesiyim Rabbim sap salim kucağımza almayı nasip etsin 🙏 13+3 27 haziran dedi ama bakalım ☺️ Cinsiyet için yarın gidicem inşallah gösterir ☺️
Bahar1 Gzmbzks bakalım 2 farkli doktara gittim ikisi de kiza benzetti ikili de de kiza benziyor dendi.Bugun kontrol var 15+2 olduk bakalım inşallah değişmez😊😊😊
Gzmbzks Baklava Evet perşembe günü belli oldu biz eşimle cinsiyet partisinde ögrendik dün. Kızımız olucaz siz öğrendinizmi 🤗
Dilan3eymenn Baklava benimde haziran da doğum görünüyor ama mayısın sonu gibi olur 10 gün erken alıyor lar ya valla daha öğrenemedim cinsiyetini ve merak da ediyorum ikinci gebeliğim bir oğlum var 🤗😇
Baklava Gzmbzks yok ben 7.haftadan beri doktora gitmedigim icin ögrenmedim 😅 15+6 yiz cuma gunu 16+2 olucak o zaman ogrenicez ins gosterirse 😅
Baklava Gzmbzks ins bakalim 😅 ben ne zaman kontrole gitsem hep gec kaliyorum ac sefil gidiyorum bakalim bu sefer aklima gelirse yerim 😅
Baklava Dilan3eymenn aynen bizide hazirana birakmazlar da bi umut iste.ramazani bayrami bi atlatiyim ins diyorum.ama hic de umudum yok yani.daha 10ay 24 gunluk bi oglumuz var o yuzden 1 haftada 1 haftadir diyorum😊
ozlem_1990 18 hafta, bugün bir kez daha erkek annesi olacağımı öğrendim. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin cümleten. 26 Mayıs için doğum tarihi verdi doktorum.
EbruIrmakAhmet Bizde 15+0 oldukk bugün Haziran 16 gösteriyo ama sezeryan olduğu için kalmaz o tarihe 29 Mayıs kızımın Doğum günü aynı gün mü doğursam napsam 😂
Aysenuryk EbruIrmakAhmet bizimde 6 haziran gozukuyor benim dogum gunude 29 mayis o gune denk gelir mi ki diyorum 😅🙈
gzmkya5805 Bende Haziran annesiyim 15+4 ama hala cinsiyetini öğrenemedim 😊ikinci bebeğim ilki erkek bunun kız olmasını istiyorum tabi herşeyin başı sağlık
Cigdemre gzmkya5805 bende aynıyım sizinle 15+5 bugün öğreneceğim inş görürsek cinsiyetini oğlum var 4 yalında ve kız olmasını çok istiyoruz 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Sağlıklıca inş