Brvn__ canın çok acımıyor canım. O sırada sancı çekiyorsun sadece alt tarafta ne oluyor ne bitiyor hissetmiyorsun bile zaten o anın sancısından. Süresi de çok birşey değil ya ben ne kadar sürdü bilmiyorum ama çocuk çıktıktan sonra anında herşey bitiveriyor. Mükemmel bir duygu, eğer dikişim olursa doğumdan sonra bir hafta daha sürebiliyor, eğer olmazsa hiç sıkıntın olmaz zaten inşallah Rabbim sizede nasip etsin