Kdr_akn sevgili güzel anne mesajını okurken kendimi hatırladım bende tıpkı senin gibiydim ve hep kötü hikayeler duymuştum. Rica ediyorum kulaklarını hepsine tıka normal doğum eğer sağlığın el verirse ve mümkün olursa gerçekten en güzeli hep bu hikayeler yüzünden korkuyoruz doğumdan zaten. Bende hepsine kulağımı tıkamıştım ve gerçekten çok güzel doğumum oldu. Evet bu arada dört tane dikişim vardı ve sağ taraftaydı o yüzden sol tarafıma yatıp sol tarafıma doğru yamuk oturuyordum. Fakat doğum sonrası çok özenli olduğum için bir haftada iyileştim. Sezeryanda da acılar muhakkak olacaktır bunu unutmayın ve doğumdan korkmayın 🌸