Gamzer68 aynı şeyi doktorum bana da dedi çatın basık dedi zor olacak biraz dedi bunu dediğinde 38 haftalık bebeğim 3 kiloydu. 40+1 de 4.20 gram bir bebek doğurdum. Allah’a şükür normal Doğum be Suni sAncıyla. Ayrıca ilk doğumum. Ben bir kaç kez ağrım var diye gece yine doktoruma gitmiştim ama doktorun yerine nöbetçi vardı. İşte ben doktorunla konuşucam bu bebek 4 kilo sen doğurtmazsın ilk bebeğin 4 kilo ve üstü yasak seni sezeryana alsın dedi. Girmiş demiş ama ben kararlı bir şekilde normal dedim doktorum da destekledi. Suni sancı aldım çünkü bu süreçte doğuramzsın diyen bir çok doktor oldu psikolojim bozuldu. Doktorumla ortak kararımız da bebek daha fazla kilo almadan Doğumu başlatmak oldu