Rabia88 evet özele gidiyorum doktor ilk baştan beri iri bebek diyor 😊 bir kere devlet hastanesine gittim doktor boyunu söylememişti ben de sordum mezüre yok ölçemedim demişti çok sinirlenmiştim ekran da aslın da hepsi çıkıyor sadece gıcıklığına söylemiyorlar