Zeynepmum Tugcerasim aynen bencede ama iste doktorla da çok inatlaşmak istemiyorum beklemeyi uzatabileceğim kadar uzatmaya calısıcam
Zeyneps Benim de pazartesi 40 haftalık oluyo 😊Eğer sancim falan olmazsa salı yada çarşamba suni sancıyla doğumu başlatırız dedi doktor 🤔
Zeyneps Zeynepmum yok sormadim normal sancıyla arasındaki farkı sordum bibfarki yok milletin söylediklerine kulak asmayın dedi
Zeynepmum Zeyneps öyle diyolar ama suni sanciyi verip sonra açılma olmadı bebek tehlikeye girdi deyip sezEryana almasını çok iyi biliyolar
Zeyneps Zeynepmum benim doktorum hep normalden yana hatta bilerek dedimki 40.haftada herhangi bi belirti olmazsa sezeryan mi olacak dedim ne sezeryani hemen işin kolayına kaçma dedi 😀
Damlaveannesi Tugcerasim Azcık agrım sancım olunca yürüyüş yapıyorum belki artar diye ama olan agrım sızımda gidiyor 😂😂 şaka gibi😅😅
EmirinAnnesi Benimde ağrım oluyor ama bir türlü sancıya dönüşmüyor 38 deyim daha ama artık kavuşmak istiyorum 😌
DuyguKarahan Sule perşembe günü yatış var inşallah hiç açılma yok belirti yok ayni sancı verecek gelirse gelecek gelmezse sezaryen
Rabia88 DuyguKarahan onlar memnun biz sabırsız 🤔 bende ondan korkuyorum suni sancı verirde son dk sezeryan olursa gerçi benim daha hiç bişey belli değil en son kg nasıldı