Bayananne rica ederim canim çok normal,ben de boyleydim😊 ultrasi da rahim uzunluğuna, bebise, suyuna filan bakiyo doktor. Ama çatı muayenesinde fiziksel olarak bebisinin gelisimi ile senin çatının açılma olasigini değerlendiriyor. Vebunu yalnızca bu şekilde anlayabiliyorlarmis. Eğer sezeryan olacağın belliyse en bastan(zorunlu ya da isteğe bagli) o zaman bunu yapmayabilir. Ama normal planlıyorsanız çoğu doktor bu durumu değerlendirmek icin bu mueyeneyi yapıyor.. Ama zaten çatı normal doğumda genişler diye düşünerek bu muayeneyi yapmayanı da duydum.. doktorum bana yapalım mi demedi, 37de yapıcaz dedi, Ama demese de ben yapmak isterdim ki bu durumu bi degerlendirebilelim.. mesela bana eğer bebegin büyük catin çok dar riskli dese benim icin normal doğum defteri kesinlikle kapanırdı🙏🏻🙏🏻 doktoruma çok güvendiğim icin tabii... önemli olan yavrularimizi sağlıkla kucagimiza almak.. bir de kanala girio girmedigine bakıyorlar bu muayenede