Arkadaşlar herkese selam😊
Bugün tam 37yiz. Geçen muayeneden doktorumuzla konuştuk, çatı muayenesi olacaktık.. hazır vaziyette gittim, sözde kendimi kasmıyorum ama sözde 😅😅 gitmeden herkese sormuşum, videolar izlemişim.. velhasıl geldi muayene anı, bu tabii çok kişisel ve com mahrem bi andır, herkes icin başkadır ama size tavsiyem kendinizi asla kasmayın.. saniyelik bir mevzu ve benim canım hiç acımadı, eliyle yaptı muayeneyi doktorumuz.. birlikte olurken hissetiginizle aynı his.. size tavsiyem, sizi olumsuz etkileyen, ekstra geren konularda herkesin acı eşiğinin farklı olduğunu hatırlayın kendinize.. benim canım ekstra tatlıdır, nasıl dogurucam diye düşünüyorum resmen ama şimdilik ilk aşamayı sıkıntısız geçtik, boşuna gerilmisiz dedim👌😊😊