Isim konusunda tamamen anne babanın içine sinmesi yeterli bence yoksa arapça olmuş yunanca olmuş yok farklıymış hiç önemli değil beğenmeyenlerin kendi çocuklarının ismine bakıyorum benim hayatta çocuğuma koymayacağım isimler o yüzden çok takılmayın herkese herşeyi begendiremezsiniz