Sslnry77 isimden de anlayacağınız üzere doruk düşünüyorduk en başından öyle geçirdik aklımızdan oyle de düşünüyorduk yalan değil kız olursa duru erkek olursa doruk diorduk hep zaman geçtikçe aklınızda fikirler oluşuyor ben eşime bıraktım tabu şu da var aile büyüklerimize sorduk hem kendi aileme hem kayinbabamlara koymak istediğiniz düşündüğünüz bir isim varmı dedik onlarda saolsunlar bize bıraktılar bende eşime bıraktım eşim ne koysa kabul ettim eşimde kuzey dedi hiç itiraz etmedim adiyla yaşasın tepki mi hiç gormedim ama bence karar verdiyseniz hiç kimseyi takmayın sonradan da pişman olmayın neden koymadım die uzulursunuz