Cansuyildirim Deletedmom0990 Ben enn başından beri erkek hissediyorum hatta ultrasona bile gerek yok kesin erkek diyodum 🙊 Önemli olan sağlıklı olsun tabi, benim acelem alışverişe başlamak için ☺️
Deletedmom0990 Cansuyildirim bende aynen hamile olduğumu öğrendim erkek dedim erkek çıktı sancı yada ağrı oluyor mu belde mı daha çok kasık tami
Cansuyildirim Deletedmom0990 Çok şükür şimdiye kadar hiç ağrım olmadı tek çektiğim miğde bulantısıydı o da azalarak bitiyo. Herkes bu sene erkek senesi diyo bakalım 👶☺️
Kedili_Anne Kızlar 15 ve 15+6 ya kadar 16. Hafta deniliyor değil mi :) doktor 16 da gel dedi cts günü 15 küsür oluyor. Kafam karıştı :)
Cansuyildirim Dudududud 12. Haftada ikili taramayı yaptırdım, beyinde ufacık bişey görüyorum bide perinatalog baksın dedi 13. Haftamda da detaylıya girdim. Şükür ki temiz çıktı