Ayseilker Blue6172 ara ara oluyor tabi . Destekli sütyen takmak gerekirmiş . Ben yatarken çıkartıyorum sütyen sabah ağruyor genelde
ressamanne_ Burcu16 valla bende yürüyüşe başlıcam canım çok su içiyorum o mu şişkinlik yapıyo anlamadım ki 🙄
Burcu16 ressamanne_ su içmek cok iyi canım iç bol bol onun faydası var önceden cok içmiyorsan gebeliğin için arttırdıysan evet şiş hissettirir ama merak etme yap parçalıyor su her konuda hamileliğimizde faydalı👍🏻
Deniizzm35 Kızlar benimde 6 + 5 aşiri mide bulantim var cok şişlik var göğüslerim hassas sudan bile midem bulanıo ne zaman geçer bu durum
Burcu16 ressamanne_ tam 6 hafta oldu ya bu arada mide bulantım hiç yok benim ama olması bebeğin sağlıklı olduğunu göstergesiymiş doğrumu sizde durumlar nasıl🙄
Eminecamus Ayseilker lütfen dua et bana. Kusmaktan ve bulantı dan çok korkuyorum. Benimde bulamadın kusmayayım 🤐
Ayseilker Eminecamus ederim tabi . Birde sürekli düşünmeyin . Ben hiç kusar mıyım midem bulanır mı demiyorum . Birde çalışıyorum 9/18 aklıma gelmiyor bazen hamile olduğum . Evde olunca sürekli kendini dinliyor insan . Öyle yapmayınn derim .