Burcu16 ressamanne_ bilmiyorum ama 1 çatlak 2 kilo korkulu rüyam cok takıntılıyım yarın nekdar çatlak önleyici krem var alacam galiba cok takıntılıyım ya😓😓 Önerin varmı
ressamanne_ Burcu16 valla bende yürüyüşe başlıcam canım çok su içiyorum o mu şişkinlik yapıyo anlamadım ki 🙄
minnosveannesi 6+2 😍 ben de çok şişim inmiyo hiç 😁😁 ama inermiş o şişlik 3ay biterken sonra bebeğin şişliği başlarmış yavaş yavaş
Tuba1907 6+4🤰🏼 Sonbahar doğum yapıcaz yaza da 8-9 ay sonra da parklardan hiç çıkmıycaz 😍😍 inşallah hepimize kucağımıza almayı nasip eder Allah ❤
betuloflu Bende de şişlik vardı ama şimdi yok nedense😊 mide bulantısı yaşayan varmı ? Ben de sadece kasiklarim agriyo başka birşey yok 😊çok şükür
Ayseilker betuloflu ben de 7+4 günlüğüm . Hiç bir şekilde mide bulantım kusmam vs yok. Bazılarının 10 12 haftadan sonra başlıyormuş . Ne aş erdim ne ağrı şükürler olsun . Bakalım inşallah böyle devam eder . Göğüs ağrım hariç 😔
Elifff1601 Kizlar merhaba ben 7 nci haftama 1 gun kaldi. Bisey soracam size. Bazi gunler goguslerim cok agiriyo bazi gunler agirmiyor. Bu normal midir. Benim gibi olan var mi
Tugba34 Biz de 6+5 günlüğüz 🤗 düşük tehlikemiz var sürekli yatıyorum 😞 lütfen dualarınızı eksik etmeyin 🙏🏻 Mide bulantımız çok oluyor 😐
Blue6172 Ayseilker göğüs ağrin süreklimi oluyor peki benimki bi ağrıyor bi geçiyor anlamadım gitti normalmi
Eminecamus Ayseilker lütfen dua et bana. Kusmaktan ve bulantı dan çok korkuyorum. Benimde bulamadın kusmayayım 🤐
Ayseilker Blue6172 ara ara oluyor tabi . Destekli sütyen takmak gerekirmiş . Ben yatarken çıkartıyorum sütyen sabah ağruyor genelde
Elif27 Bizde 6+3 haftalığız bende aşırı halsizlik var bulantı var ama çıkaramıyorum göğsüme bazen elimi vuramiyorum bazen agrimiyor allahın izniyle bu günlerde geçecek yeterki bebeğimiz sağlıklı olsun