Busimss kürtajdan sonra doktorum söylemişti ilk doğumun normal ve sağlıklı bebek olmuş dedi bu sağlıksız geliştiği için kalbi durmuştur dedi genetik olduğunu düşünmüyorum ama istersen patolojiye yollayalım demişti ama genelde 2 ve üstü düşük ve ölü olursa o zaman gönderyorlarmış