bufemu beni doktorum tanıdıgı özel bir hastanenin genetik bölümüne yönlendirmişti orada eşimden ve benden kan aldılar. Benden 2 tüp eşimden 1 tüp alındı. Bebeğimiz de payalıjiye gönderildi. 350 TL ödedik bizim kanlar İcin. Ankara’ya gönderildi 2 hagta içinde de sonuçlar gelmişti. Bebeğimiz de çok sağlıklıymış mesela Bende de kan pıhtılaşması cıkmamasına rağmen suan iğne kullanıyorum ne olur ne olmaz diye. İhmale gelmez mutlaka doktoruna sor ve seni genetik bölümü tanıdıgı varsa yönlendirsin veya sen çevrende bir hastanede araştır ve yaptırın mutlaka.