Fasulyeninannesiii Allah ım benimkinin de kilosu önde gidiyor 2 hafta 35+6 yiz doktor kafası büyük orası burası büyük diyip duruyor canımı sıkıyor.Kilo iyi bir şey değil ki boşverin.Yiyin için ben bi sabah bi akşam iyi yerim.Acikcasi miktarı çok mu bilemiyorum sabahları mutlaka haşlanmış yumurta,5 tane zeytin,tulum peyniri,tahin biraz nutella salatalık domates bir tane 2 dilim orta büyüklükte ekmek yerim öğlen bi çorba 1 dilim ekmek bir de akşamları ne denk gelirse yiyorum ama akşam dayanamıyorum yiyorum portakal çok seviyorum akşamları onu yiyorum ekstra bu aralar katmer e sardım kaymaklı 😂hashasli çörek pogaca bunları ikindi vakitleri yedim valla sağlıklı değil ama canım çok istiyordu