Fatmanne nurdannecip bende 12. Ayda başladım çok ağrım oluyodu şuan 30. Haftadayım artarak devam ediyor ağrılar 😶
anneyimben12 Homozigotmutant anlıyorum da ilaçla kişisel, açlık yada tokluk olarak bir sorunum yok tadını sevmiyorum midemi bulandırıyo limon portakal aromalı gazlı şeyleri sevmiyorum teşekkürler öneriniz için
anneyimben12 Ebru4343 31 oldum bende son 2 3 haftadır biraz fazla kramplarım var bende içmiyorum uzun süre önce verdi aslında doktorum tadından mütevelli içemiyorum bugün eczaneye sordum o ilaçla eş değer bir hap da yokmuş malesef
anneyimben12 B8use banada kesinlikle saatinde düzenli içmelisin dedi ama tadı beni mahvediyor bugün eczaneye sordum yokmuş bu ilaçla eş değer bir hap artık mecbur içmeye calısıcam
anneyimben12 Pcdshn içince rahatsız oluyorum evet ama içmeyince kat be kat daha çok rahatsız oluyorum doktorum kesinlikle saatinde düzenli içmelisin dedi tadı beni rahatsız ediyor o yüzden içmek istemiyorum ama kramplar artık dayanılmaz olmaya başladı
anneyimben12 Pcdshn hap olarak sordum bugün eczaneye, kullandığın kadar etkili değil dedi haplar için ayrıca haplarda farklı katkı ve bileşenler var o ilaçla eş değer farklı bir hap yada ilaç yok dedi mecbur bunu içmek zorundayım galiba
Pcdshn anneyimben12 tabiii, dedim ya efervesan tabletler çok daha kuvvetlidir, hem sıvı olduğu için emilimi de yüksek, burnunu yıka tek nefeste yut madem.. 😊🤞
anneyimben12 Minnosunannesi ben hiç haz etmem bu tür ilaçlardan şurup da sevmem hap yada iğne olur tercihim her zaman midem biraz hassas bu konuda içim almıyor bazı şeyleri malesef 😕
anneyimben12 MerveKontakay biliyorum evet iyi geliyor ama malesef içemiyorum çok kötü geliyor tadı ve kokusu yoksa etkisine diyecek bişey yok çok canım yandığı zaman içtim hemen kesti ama bunun yerine bir hap olsa daha düzenli ve istekli kullanırım midem hassas içemiyorum
anneyimben12 Merve0306 eczaneye sordum kullandığım ilaçla eş değer değilmiş haplar etkisi azaltılmış farklı bileşenler varmış içinde mecbur bunu içmem gerekiyor galiba 😔
OzlEmrah anneyimben12 Ben Vicium D3 kullanıyorum gece bacaklarıma giren kramplar için 21 haftalık ikiz hamileyim bende işe yaradı içinde magnezyum, kalsiyum, çinko ve D3 var doktorunuza bir danışın isterseniz bu kapsül. Geçmiş olsun
Zeze03 anneyimben12 aynısını banada verdi iki üç gün kullandım bıraktım ağrım geçince netten araştırdım bol süt yoğurt yiyin yazıyordu şimdi düzenli süt içiyom allah aşılır olmuyor aynı sorundan gitmiştim bende
Zeze03 Banada magvital yazdı yarım bardak suya karışımı boşaltıp yemekle bir içtim ama su an içmiyom çok ilaç kullanmak istemiyorum zaten vitamin ve kan var bide bu üç 😒
Valeriamom anneyimben12 bende bugün başladım tadı limonlu fena degil bence kasılmalarım için içiyorum 18 +2 yiz