anneyimben12 Betulsarda asitli limon portakal aromalı şeyler her zaman mide mi bulandırır bana verdiklerinin tadı da öyle o yüzden hap olarak sordum
anneyimben12 Esrelf benimki artık süt yoğurt işini geçti parmaklarım avuç içlerime kadar kramp giriyo sağlam bi ilaç tedavisi gerekiyo artık belime vurmaya başladı
anneyimben12 Homozigotmutant anlıyorum da ilaçla kişisel, açlık yada tokluk olarak bir sorunum yok tadını sevmiyorum midemi bulandırıyo limon portakal aromalı gazlı şeyleri sevmiyorum teşekkürler öneriniz için
nurdannecip Esrelf malesef sut icemiyorum yoğurt tuketiyorum bu ictigimde varmis kalsiyum çinko magnezyum inşallah fayda eder
Ebru4343 anneyimben12 sikayetlerim var diye yazdı Dr. Sizin ilacın aynisi suda eritilen ama erken daha dedi 24 haftaliktim o yüzden hic kullanmadim. Simdi 28 olduk kaç haftaliksiniz acaba.
anneyimben12 Ebru4343 31 oldum bende son 2 3 haftadır biraz fazla kramplarım var bende içmiyorum uzun süre önce verdi aslında doktorum tadından mütevelli içemiyorum bugün eczaneye sordum o ilaçla eş değer bir hap da yokmuş malesef
B8use anneyimben12 banada ilk başta fazla geldi aynı doktora giden arkaslarimada vermiş.dogum.anina kadar devam.ediliyormus şimdi.doktor degistirdim kan testi ve idrar testi yapti hersey cok guzel dedi kullandigim ilaclari gosterdim devam.et muhakkak dedi bende içiyorum bakalim
anneyimben12 B8use banada kesinlikle saatinde düzenli içmelisin dedi ama tadı beni mahvediyor bugün eczaneye sordum yokmuş bu ilaçla eş değer bir hap artık mecbur içmeye calısıcam
Esrelf zytn rahmin kasılması. Sertleşiyor genelde alt taraftan . Bebeğin setleşmesi değil. Bazen ağrıda eşlik ediyor.
Pcdshn anneyimben12 magosit benim de, zararlı bi ilaç değildir, rahatsız ettiyse içmeyin, normal hayatta da kramp gibi durumlarda, hep ayakta çalışanlar kullanır zaten 😊
anneyimben12 Pcdshn içince rahatsız oluyorum evet ama içmeyince kat be kat daha çok rahatsız oluyorum doktorum kesinlikle saatinde düzenli içmelisin dedi tadı beni rahatsız ediyor o yüzden içmek istemiyorum ama kramplar artık dayanılmaz olmaya başladı
Pcdshn anneyimben12 ayrıca efervesan tablet vermiş çünkü kasılman kramp çokmuş, daha çabuk etkisi olsun diye vermiştir 😊
anneyimben12 Pcdshn hap olarak sordum bugün eczaneye, kullandığın kadar etkili değil dedi haplar için ayrıca haplarda farklı katkı ve bileşenler var o ilaçla eş değer farklı bir hap yada ilaç yok dedi mecbur bunu içmek zorundayım galiba
zytn Esrelf ben sırtüstü yattıgımda zaman zaman bi sertleşme hissediyorum resmen yükseliyor karnm🙈 bu kasılmalar kötü mü yani.ağrısız ama.24.hfta bitti.magnezyum verdi magvital ama çok midemi bulandrdı içemedim.şmdiye kadar 3 kere kramp girdi toplamda..😳 çok feci bişey ama bulantı yaptgı için de içemiyorum..ama korktm şimdi siz kasılma diyince acaba o sertleşmeler magnezum içmediğmden mi diye
Esrelf zytn yok ya o ağrısız sertleşmeleri bebek yapıyor. Zararlı değil. Magnezyum içemiyorsan günde iki tane sade maden suyu iç onunda faydası olur. toplamda 200mg magnezyum almış olursun.
anneyimben12 Minnosunannesi ben hiç haz etmem bu tür ilaçlardan şurup da sevmem hap yada iğne olur tercihim her zaman midem biraz hassas bu konuda içim almıyor bazı şeyleri malesef 😕
Selver58 Tadı kötü değil ki benim ayağıma kramp girdi ayağımın üstüne basamadım 2 gün 2. GÜN o ilacı aldım akşamından ağrıyı kesti çok etkili bence kullanın
anneyimben12 MerveKontakay biliyorum evet iyi geliyor ama malesef içemiyorum çok kötü geliyor tadı ve kokusu yoksa etkisine diyecek bişey yok çok canım yandığı zaman içtim hemen kesti ama bunun yerine bir hap olsa daha düzenli ve istekli kullanırım midem hassas içemiyorum
Irmakveannesi anneyimben12 başlayalı 3 gün olmuştu başım dönüyordu arada 3.gun gözüm karardı bayılır gibi oldum ilacdanmis meğer tansiyonumu düşürmüş bıraktirdi doktorum hemen
Merve0306 anneyimben12 osteocare en iyilerinden biriymiş bana doktorum verdi ama ben büyük olduğu için yutamadım annem içiyodu yerime bi araştır cnm
anneyimben12 Merve0306 eczaneye sordum kullandığım ilaçla eş değer değilmiş haplar etkisi azaltılmış farklı bileşenler varmış içinde mecbur bunu içmem gerekiyor galiba 😔