Defnosun_annesi Ben tüp bebekle hamile kaldim ve pekte rahat bir hamilelik geçirmedim. Riskli gebelik grubundaydim. Geçen hafta çati muayenesi oldum . Aslinda normal doguma musaitim fakat birde makat catlagi ve hemaroid sıkıntım var. Normal doğum sonrasi benim için zor olacağindan sezeryan karari aldık. Ama Sedef hanım kolay kolay sezeryan yapmiyor daha çok normal doguma yonlendiriyor. Benim durumum mecburi oldu.