Kbracoskun Defnosun_annesi bir akrabam demisti arkadasi dogum yapmis orda memnunda kalmiş ilgiliymişler 😊
Vnsgb Defnosun_annesi şuan Ayşe kavasoğluna gidiyorum çok ilgili çok güzeler yüzlü tatlı naif bi doktor inşallah orada doğum yapacağım Allah nasip ederse tavsiye ederim Ayşe hanımı 🙂
Kbracoskun Defnosun_annesi onu çok sorgulayamadim ama ögrenmeye calisirim sizde mi orayi dusunuyosunuz
Kivancburak dlymrt ben de ilk ona görüyordum ama çok soğuk ve ilgiisz olduğunu düşündüğüm için değiştim. Agzindan cımbızla laf aliyorduk
Defnosun_annesi Vnsgb ben seedef hanıma gidiyorum ama ayşe hanımı geç tanıdımm ben hamileyken yoktu orda 🤦🏼♀️
Oley Defnosun_annesi Sedef Binöze gidiyorum. Ben 28. haftamdan beri gidiyorum. Ilk başlarda bana da çok sakin geliyordu ilk doktorumdan sonra. Ama zamanla birbirimize aliştik galiba iletisimimiz gayet iyi. Bakalim hayirlisi cuma gününe 🙏🙏
Defnosun_annesi Kivancburak ya evet öyle bi yapısı var ama bazende cok neşeli ve konuşkan baya kişilerden duyuyorum bunu ama yinede cok iyi doktor diyolar
dlymrt Kivancburak evet bazen durgun oluyor bunun sebebi bence çok yoğun olması ama ben genelde neşeli hallerine denk geldim zaman ilerledikce ilgisi daha da artıyor ve işini çok iyi yapıyor ben çok riskli durumlardan geçtim bu süreçte beni çok güzel sakinleştirip çok iyi destek oldu
Kivancburak dlymrt Defnosun_annesi aynen çok iyi diyorlar da ne bilim degistirdim bende asli hanım gidiyorum çok iyi ilgili
Oley Defnosun_annesi Ben tüp bebekle hamile kaldim ve pekte rahat bir hamilelik geçirmedim. Riskli gebelik grubundaydim. Geçen hafta çati muayenesi oldum . Aslinda normal doguma musaitim fakat birde makat catlagi ve hemaroid sıkıntım var. Normal doğum sonrasi benim için zor olacağindan sezeryan karari aldık. Ama Sedef hanım kolay kolay sezeryan yapmiyor daha çok normal doguma yonlendiriyor. Benim durumum mecburi oldu.