srfnr Eda_cey ben aldiktan sonra normalleri cikmaya basladi 😁 casual vista 👍 Baby enzo nice 👍 Baby care maxi Baby force secret 👍 ama bence enguzeli vista ❤
srfnr Eda_cey bende chipolino motto var cok.memnum cok rahat tek sıkıntı baston oldugu icin tentesi sonuna kadar kapaniyo olsaydi ruzgarli havalrda yagmurluugnu ortuyorum o sekilde kullaniyorum yolda gidisi filan cok rahat hafif
Eda_cey srfnr o dediginiz yeni dogana olmaz ama dimi baston model cunku sonucta bastonlar en az 1 yasindan sonra kullanilir diorlar
srfnr Eda_cey pusetide var usunde bastonun ustune takiliyo hem bastonun tentesini kapatyorum.hemde pusetin gayet korunakli oluyo gek ouset olunca ince bi ortu takiyosun sdefe boyle guzel oluyo
BurcuErg OzlmS biz de dün mamas papas ocarro jewel aldık. Hatta 2 yaşındaki yeğenimi oturtup, mağaza içinde baya gezdik. Manevra, sağlamlık ve kumaş kalitesi oldukça iyi, katlaması kolay, zaten ödüllü bir modelmiş. Ama tüm bu bebek alışverişi bütçe meselesi.
Defdef OzlmS travel sistem almada canım aldığım gibi sattım kraftın pop up modelini kullanıyorum çok memnunum
Aysenurrm OzlmS pierre cardin twist 405pc modeli 2bin₺ İkinci elde alabilirsiniz youtubeda videolarını izleyebilirsiniz
Busbusvehashas OzlmS vaktinde çok yorum okumaya ihtiyaç duyduğum için ben de her yere yazıyorum fikir olması açısından, ben çok araştırdım ve travel sistemin ağırlığından hoşlanmıyordum. Ama ilk aylarda ana kucaklı olması da hoşuma gidiyordu, ya da çift yön olabilmeleri. Ve tüm araştırmalarım sonucunda Bagi Easyfold aldım 👍🏻 İnanılmaz içime sindi. Araştırabilirsiniz
Aygul01 Hemsire_anne benimde çok hosuma gitti demin tekrar okudum. O fiyatta o kadar özeliği ve parçası olması çok güzel. Eşime bile göstereyim dedim alalım dursun ama bizim icin daha çok erken :( umarım o zamana kadar hala bu fiyata bulabilirim..
akrky Prego urban aldık 3 tekerli aslında hiç düşünmüyordum ama görünce baya hoşuma gitti süspansiyonlu bi araba bir de ana kucağı puseti diğer arabalara göre daha geniş ana kucağı 1 yaşına kadar kullanılıyormuş biz çok severek aldık henüz kullanmasak da ev içinde falan deneme sürüşleri gayet rahattı 😊
YDE OzlmS en iyi bebek arabası markası mamas papastır. Baktığım bir model vardı 5 bine yakındı sonrasında o kadar parayı veresim gelmedi 😂 Pierre Cardin twist+plus aldım. Fiyatı da 2.500 tl, gayet makuldu. Fiyat performans olarakta hoşuma gitti tabi daha aktif kullanmadım ama katlanması, sökülüp takılması vs bakımından hoşuma gitti.
KubrAli55 Kbracoskun beneto firması batmış eldekileri çıkartmaya çalışıyorlar bişe olursa bir garantisi de yok bende ondan alcaktim sonradan bunları öğrenince vazgeçtim E bebekte indirim vardı Kraft Fit 2 aldım travel sistem