Ben kiwi aldım, hatta biz daha 22 haftayız ama o kadar uygun denk geldi ki kaçırmak istemedik. Travel sistem. Çok hafif, tekerlek manevraları çok güzel şu an içi boşken, sonra nasıl olur bilmiyorum. Yanında 18 aya kadar kullanılabilecek anne yani beşik de vardı. Yağmurluğu, arabanın aynı renginde çok büyük olmasa da bi çantası ve bahsettiğim besigiyle falan toplam 1600 e aldık. Fikir olarak aklinda bulunabilir, hala indirimde sanırım 😊