Mrb ben 31.haftadayım hamileliğim başından beri sıkıntılıydı.Bu günler en rahat günlerim ağrım sızım yok.Eskisi gibi değil biraz hantalım tabi ama olur o kadar😄 3 aydır raporluyum çalışmıyorum.doğum iznine çıkacak arkadaşlara işleri ağır değilse dayanmalarını öneririm evde zaman geçmiyor çünkü ama dinlenmek de çok güzel oluyor hamileyken evde tuvalet bile büyük lüks bence😄