Emineyavuz_53 Merhaba , 32+4 . Haftamızdayız . Mide ekşimesi yanması derken .. gece uykusuzlukları ruh gibi işe gidiyorum ve son günlerim artık evimde dinlenmek istiyorum.. sizde ki şikayetler neler ?
Gzd_ Emineyavuz_53 32+6 ✋🏻bende aynı bir de sürekli bel ağrısı ve bir hazımsızlık rahatsızlık hissediyorum doluluk hissi gitmiyor 😁
edward Emineyavuz_53 bizim 31 haftalık Şubat sonu Mart başı aradı doğum olacak. Kramplar var bebeğim sanki Altan düşecek gibi birde bebeğim karnımı çok geriyor karnımın gerilen yerleri ağrıyor 😓
46_mngm_46 Emineyavuz_53 sırt agrısından geceleri uyanıyorum mide yanması arada bir oluyor kasık ve catı agrım fazla oluyor bizde 32+3 olduk
Svda12 32+1 Bende her gece mide yanması ve ekşimesinden sabaha kadar uykusuz geziyorum 🤦♀️ ama sakız çiğneyebilirsiniz bi nebze iyi geliyor
Leyla_Alexandra 30+3 haftalık gebeyim mide ekşimesi çook var .. geceleri uyuyamıyorum bide karnım titriyor bu size de oluyor mu? Kordonunla oynuyormuş bebek diye okudum burda 😁
lleyla4545 33+5 hiç şikayetim yok baştan beri hep iyi geçti şükür. Sadece göbeğim çok çıkmadı sanki 5 6 aylık gibiyim 😳
Turna20 Leyla_Alexandra öyleymiş😁 ya arkadaşlar uykumdan uyandım. Ayaklarım ellerim yanıyor dışarısı buz gibi ben yanıyorum uyuyanıyorum. Uyandım dirgen gibi ayaktayım zerre uykum yok
Leyla_Alexandra Turna20 aynı şey bende de oluyor .. elerimden ayaklarımdan ateş çıkıyor gibi .. bu normal
Emineyavuz_53 Deletedmom00260 bide bunlara iki kalça kemiği ağrım eklendi yattığım yerden kalkamıyorum. Sol tarafa yatmaktan bi hal oldum .
Ilknur_emin 32+3 konuşurken bile nefes nefese kalıyorum çabuk yoruluyor hiç doymuyorum bel ağrısı arada vajinada batma ve baskı kalçaya bacağa giren kramplarim dışında iyiyiz çok şükür