tgbactn Ben ilk aylarımdan beri karnıma hindistan cevizi yağı kullanırken göğüslerime de sürdüm hep. Şimdilik yumuşacık, eskiden böyle değildi. Ama ne kullanırsak kullanalım ister istemez yara olacak bence. Bana tanıdık bi ebe zeytinyağı sür o iyi gelir ama aslında en iyi anne sütü iyi gelir dedi. Temizlemeyi de ya saf kaynamış suyla yap ya da o sırada suyun yoksa anne sütün bile göğsünü temizler dedi. Yarından itibaren göreceğim bakalım neler işe yarayacak ☺️