Aynı şeyleri başka yerlerde takip edip alıyorum. Hep ebebekten alırım sandm ama.kiyafet ve babyme ürünleri dışında alışveriş yapmadım daha ordan. Biberini trendyoldan, emzik banyo seti vs internet sitesinden aldım. Atesolcer vs hepsi buradan. Indirim nerdeyse onu almaya calistim. Açıkçası toplu almaya kalksam ölürmüşüm. Yada almazmisim😂😂