Ben normal buluyorum fiyatları, kıyafetlerin tamamı bebek sağlığına uygun, bu önemli benim için. Diğer ürünlere gelince de piyasada fiyatlar aşağı yukarı aynı. İnternette birçok sitede indirimli gibi görünen ürünler var, e bebek pahalı gelenler buralara yöneliyor ama ben güvenilir bulmuyorum açıkçası. Birçok arkadaşım internet sitesinden yaptığı ürünlerden pişman, ya kırık dökük geliyor, ya bir tarafı kusurlu oluyor, değişim istesen bin türlü uğraş. Ben bu sebeple gözümün gördüğünü alma taraftarıyım. Bebek bezi , ıslak mendil vs diğer sitelerden alınabilir ama e bebekte gidip bakıp almak bana daha çok keyifli ve mantıklı geliyor.