Bebisimyolda Bende burada bekleyeyim çünkü hala çok kararsızım. Hale hanıma gittim memnun kalmadım pek ilgisinden ben daha yolun başında olduğum için ilgiye ve yeterli bilgiye ihtiyacım var. Ama sezeryanı normal doğumu çok çok iyi diyorlar ki kuzenim onda doğum yaptı hemen ayağa kalktı ağrısı sızısı olmadı. Çarşamba günü yine yüzyıl hastanesinde olan Serap simavlıya gideceğim, inşallah ondan memnun kalırım. 😊