girlorboyy Newyorklugebe prilam mı kullanıyordun? eğer prilamsa doktorum ister doğuma kdr iç hiçbir şekilde zararı yok a grubu ilaç dedi. üstelik ben günde 3 4 tane içiyorum 18haftalık olduk ilaç içmezsem ölüyorum hala
Newyorklugebe girlorboyy hayır ben yurtdışındayım zofran kullanıyordum günde 3 defa 8 saat aralıkla sonra 12 saate düşürdü sonra da bıraktırdı
Zeyzey90 Ysmn2668 Ben zofer 4 mg kullanıyordum sabah akşam, şimdi kırıp içiyorum sabah yarım akşam yarım. Azalttım ama bırakamadım. Bıraktığım gibi delice kusuyorum