Sxbmd Zoryolculuk Amin canım hepimizin Ben Azerbaycanda yaşıyorum,bu macun burda var mı bilmiyorum hiç
Zoryolculuk Sxbmd instagram sayfasindan siparis veriyosun canim yurt disina da siparis yolluyolar icinde hayit tohumu civan percemi felan var bi bak istersen klomenle hic yumurtam olmadi iki kere kullandm sonra doktorum igneli tedaviye gecti bi ayda buyuttuk catlatma ignesi oldum yine olmadi ikinci ayda asilama deneyelm dedi denedik tutmadi bizde tekrar asilaama yaptirmayalim nerden baksan ayni fiyat diyerek gidip direk tup yaptik sukur ilk denemede tuttu 16 embriyomda hazir bekliyor
Sxbmd Zoryolculuk Ama bende klomenle çok güzel yetişiyo,malesef çatlamıyo,çatlatma iğnesi kullandım iki defa,oda kist yaptı.Çatlatma iğneleri farkl,ben aynı çatlatma iğnesinden kullandığım için mi kist yaptı yoksa hepsi aynı mı bilmiyorum