Leyla_Alexandra bende sezeryan istiyorum.normalde hic canim tatli degildir ama is alt kisma gelince hersey degisiyor o konuda kendime hic guvenemiyorum sezeryan olan etrafimdaki herkeste memnun eskiden sartlar cok farkliydi o yuzden kendin nasi rahat ediceksen onu yap milletin dediklerine aldiris etme