Bebegim 18 günlükKafası yukarda oldgu için zorunlu spinal sezeryan oldum istanbul türkiye hastanesinde doktorum tülay koldaş ilk yürüyüş den sonra bidaha hiç yatmadım tek kelimeyle Harikaydı dogumum normali bende yasamak isterdim ama kısmet böyleymiş ne agrı ne sızı hiçbse olmadı 2. Gün korsemi bile taktım