Rapunzelaaa NisaMomy aynı sorunu ben de yaşadım ama mahvoldum afedersiniz ishal yapacak besinler tükettim ama hiç fayda etmedi en son doktorum bırak dedi çok kötü yapıyor o ilaç 😥
NisaMomy Rapunzelaaa evet canım bende cok zorlanıyorum zaten içmektede zorluk cekiyoeum cok büyük olmasaa değiştitiricem bende
Kubraa4 NisaMomy İçinde 60 gram demir varmış muhtemelen dışkıda kararmayı o yapıyor ki kabızlık da yapıyor ama ben gece yatmadan ılık veya soğuk süt içiyorum ardından su içince sabaha kabızlık diye birşey kalmıyor, tavsiye ederim 😄
Sewgiiiii NisaMomy evet olabilir ondan ben hem decavit hem kan ilacı alıyorum ilaçtan oluyor bende de
Aseldurupp NisaMomy bende ilk gebeligimde 10haftada başladım doğuma kadar hep kullandım şuan 22 haftadyim ilk haftalardır kullanıyorum önceden sağlık ocakları ucretisz veriyordu şimdi doktorlar anlaşma yapmış ücretli aliyoruz
NisaMomy Aseldurupp hadı ya çok pahalımı ki ben eşime aldırdım fıyatını bılmıyorum ama çok pahalı değildir sanırım yazıyo dr sonuçta
NisaMomy Gamze_657 içindeki vitaminlerden mahrum kalır hem sen hem bebeğin doktor verdıyse iç bence bende zor içiyorum ama kontrole kadar içmeye çalışıyorum sorucam değiştirebilirmi çok büyük bi ilaç çünkü
Sewgiiiii Decavit bebeğe de kilo aldırıyor bayanlar kullanmamazlık etmeyin biraz büyük ama gerekirse bölünüp içilir