İlacı kırmadan içmeniz gerekiyor ilaç ona göre yapılıyor. Bölüp içerseniz sindirimi ve çözülmesi zor olabilir. İlaçlar ona göre ayarlanıyo yani. Dışkıda siyah renk normalmiş bende doktora sormuştum içinde demir olduğu için normal dedi
Kabızlık da normal bir sorun zaten ilaçla da alakalı. Bana verdiği magnezyum kabızlığa da iyi geliyormus