Kizlar selam, o kadar moralim bozukki...38 haftalik hamileyim. Bir hafta evvel kasintim basladi. Dermatolog alerji ilacina baslatti. İyi gelmeyince, kortizonlu igne kullandirtti. Bunlari doktoruma sorarak kullandim. O da iyi gelmedi en son uyuz ilacina baslatti. Suan inanilmaz kotu durumdayim. Bacagimdan fotograf paylastim. Bir suru tahlil yapildi, birsey cikmadi. Kasintinin teshisini de koyamadilar. Kasintim yayildigi icin doktor sezaryanla bebegi alalim diyor. Yalniz bebege kasinti gecebilecegi icin sezaryanla alinirsa iyilesene kadar bebegimi yanima vermiycekler. 14 gunum var doguma. Rabbim’den hayirlisini istiyorum. Sezaryan karsiti degilim. Yarin baska bir cildiyeye goruncem. Benim gibi kasinti sorunu olan bar mi? Dua bekliyorum sizlerden😔
[https://imgyukle.com/i/R9fqko]